Of hoe u uw verlofbeheer kan vereenvoudigen.
Dankzij self-servicing en goedkeuringsscenario’s zijn enkele klikken voldoende.
100% Web Geen enkele installatie nodig
Gebruiksvriendelijk en makkelijk Geen enkele opleiding nodig.
Vermijd dubbele ingave
De goedgekeurde aanvragen worden rechtsreeks geïntegreerd in de payroll
Waar en wanneer u wilt!
Beschikbaar op PC/Mac, tablet en smartphone
Een unieke omgeving Beheer verschillende juridische entiteiten en zelfs het personeel buiten payroll!
Als aanvrager
Makkelijke en snelle invoer
Verlof aanvragen kan heel makkelijk. Vanuit de kalender kan de aanvrager met een simpele klik en sleepbeweging een periode van meerdere dagen selecteren
De aanvrager ziet de kalender van zijn rechtstreekse collega’s.
Dit vermijdt dat iedereen verlof neemt op dezelfde dag en dat men aanvragen doorstuurt die toch geweigerd zullen worden.
Intelligent formulier
De aanvrager heeft enkel toegang tot de verloftypes waarvoor hij een positief saldo heeft en eventueel door u bepaalde afwezigheidstypes. Buiten de geldigheidsperiode wordt een afwezigheidstype niet weergegeven, dit voorkomt foute coderingen.
Who’s Who
Geeft elke medewerker toegang tot de contactgegevens van alle medewerkers in de onderneming.
Als goedkeurder
Beheer van de aanvragen
De leidinggevenden worden bij elke aanvraag per e-mail verwittigd, zij kunnen deze aanvragen makkelijk beheren en vooral, in één klik goedkeuren.
Team kalender
De manager kan de kalender van zijn medewerkers raadplegen en exporteren. Daarnaast kan hij makkelijk zien wie afwezig is, in een periode van één of meerdere maanden.
Invoer ”in naam van”
De leidinggevende heeft de mogelijkheid om afwezigheden in te geven in naam van een van zijn medewerkers (altijd handig om ziektedagen in te geven voor de vervaldatum van de loonverwerking).
Out of Office
Als leidinggevende heeft u ook de mogelijkheid om zich als afwezig op te geven waardoor de voor u bestemde aanvragen worden doorgestuurd naar een vervanger.
Als HR
Meester in huis
U kan alle aspecten autonoom beheren. In tegenstelling tot de aanvragers en goedkeurders kan u volledig vrij eender welke afwezigheid ingeven, goedkeuren, weigeren of verwijderen.
Grafische autorisatiestructuur
De volledige goedkeuringshiërarchie wordt duidelijk weergegeven in een grafiek.
Een eenvoudige “drag & drop” geeft u de mogelijkheid om de link tussen personen te wijzigen.
Vereenvoudigde toegangsrechten
Enkele klikken zijn voldoende om de toegangsrechten van een medewerker te definiëren. U kan zelfs beslissen om deze van een bestaande medewerker, met eenzelfde profiel, te kopiëren.
Beheer van saldo’s en limieten
Beheer collectief of individueel de saldo’s, de limieten en de geldigheidsperiodes van de verschillende afwezigheidstypes van uw medewerkers.
Raadpleging van rapporten
Om het toezicht op de afwezigheden te ondersteunen, beschikt u over rapporten (exporteerbaar) om makkelijk de afwezige medewerkers te raadplegen, collectief de saldo’s te controleren, etc.